ממש לאחרונה, הצלחנו לנסח לעצמנו בשתי מילים, משהו שכולנו כאנדואיות מתמודדות איתו. שתי מילים שמצליחות לבטא את החיים ה"רגילים" שאנחנו חולקות עם כל העולם, לצד המחלה שלנו.

קראנו לזה "גם וגם", אבל הרגשנו שזה פשוט לא מספיק כדי לזקק את המהות של לחיות חיים שעל פניו נראים רגילים לחלוטין, ביחד עם מחלה כרונית, רב מערכתית, (ואפילו קצת מסתורית), כמו אנדומטריוזיס.

ואז זה היכה בנו: #סלאשרית_אנדו! בינגו!

נזכיר, שסלאשרית (מלשון סלאש \ קו נטוי), באופן כללי, היא אחת שמג'נגלת בין כמה וכמה תחומי עניין, היא עושה גם\וגם\וגם. ואצלנו, האנדואיות, הג'ינגול הופך להיות מורכב יותר, כשלצד החיים עצמם מסתובבת איתנו מחלה כרונית 24/7.

אז כינסנו כמה אנדואיות מהממות לסשן צילומים מטריף שהגתה הצלמת (האדירה!) ענת קזולה. הצילומים יצאו סופר מיוחדים, חשופים ורגישים, והם פתחו צוהר קטן לעולמה של האנדואית הסלאשרית, עולם הגם וגם המורכב כל כך, שמלא בעליות ומורדות, התמודדויות לא פשוטות, אבל גם נצחונות קטנים וגדולים, יום יום.

והנה, להסתכל על התמונות האלה, ובמיוחד בתקופה הלא פשוטה שאנחנו חיים בה לאחרונה, לראות את כל הפנים הללו, ואת כל ההתמודדויות: חילוניות, דתיות וחרדיות, רווקות ונשואות, אמהות וגם כאלה שלא – כולן כולן נושאות איתן את האנדו, וחיות איתה ולצידה.

אנחנו רוצות להגיד המון המון תודה לכל הנשים המדהימות שהסכימו להצטלם, להיחשף, ולשתף קצת מההתמודדות שלהן, וכמובן תודה ענקית לענת!

כולנו #סלאשרית_אנדו!

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן