#הכירו_את_העמותה: אביבית זהבי בינשטוק

מדי שבוע ביום שלישי נחשוף אתכן לראיונות קצרים עם הנשים (וגבר אחד מיוחד!) מאחורי העמותה המדהימה שלנו, אלה שפועלות ללא לאות לפני ומאחורי הקלעים כדי שכולנו נזכה לחיים טובים ובריאים יותר. והשבוע-אביבית זהבי בינשטוק, חברת הועד שלנו!
הכירו את העמותה

נרגשות לפתוח בפינה חדשה: #הכירו_את_העמותה!

מדי שבוע ביום שלישי נחשוף אתכן לראיונות קצרים עם הנשים (וגבר אחד מיוחד!) מאחורי העמותה המדהימה שלנו, אלה שפועלות ללא לאות לפני ומאחורי הקלעים כדי שכולנו נזכה לחיים טובים ובריאים יותר.

אנו מתחילות את הפינה עם האחת והיחידה, המלאך השומר של אנדואיות רבות ופצצת האנרגיה שאינה נגמרת לעולם: אביבית זהבי בינשטוק, חברת הועד המנהל שלנו!

אביבית נשואה לאייל, אמא לשיר ולגלי ומתגוררת בנס ציונה. לאחר שהפכה לאמא הבינה שהיא רוצה להעניק אנרגיה לנשים, ופתחה עסק בשם "אנרגיה לתנועה שלך", קבוצת אימון לנשים הכוללת פילאטיס עם תנועה. לאחר מכן לאחר שנכנסה להיריון שני והאנדו התפרץ הכל נפסק, אבל לדבריה "כמאמר השיר: הנני כאן!". אוהבת לצייר, לרקוד ולאהוב את בנותיה ובעלה.


• מתי אובחנת, איך ובאיחור של כמה זמן?
אובחנתי במאי 2017 בלפרסקופיה שבוצעה ע"י דר קאופמן, באיחור של 5 שנים.
• באיזה נושאים את הכי אוהבת לעסוק מבחינת העשייה שלך עבור נשים עם אנדומטריוזיס?
אני אוהבת לסייע להעלאת המודעות למחלה דרך הרצאות ושיתופי פעולה עם גורמים שונים ומגוונים. כמו כן, אני אוהבת לסייע לנשים באופן אישי ובלתי אמצעי-לעודד אותן להאמין שימים טובים יותר יגיעו אליהן. אם בזכות מילה או פוסט שלי או הספר שלי הצלחתי לעזור לאישה-טוב לי בלב.
• מתי התחלת לפעול עבור קהילת האנדומטריוזיס בישראל? ואילו דברים עשית עד כה?
זמן קצר לאחר שאובחנתי פורסמה כתבה אודותיי במקומון של נס ציונה, בה הדגשתי את השקיפות וחוסר המודעות של המחלה. מאז עשיתי דברים רבים: שלחתי מכתבים לכל הרופאים שלא האמינו לי, הצטרפתי לקורס שגרירות אנדומטריוזיס, השתתפתי בראיונות בתקשורת, סייעתי לנשים רבות באופן פרטי, בפרט במגזר החרדי, קיימתי הרצאות להעלאת מודעות בקרב רופאים ומטפלים וכתבתי את הספר הראשון בארץ על מחלת האנדומטריוזיס!
• מה החלום שלך מבחינה העשייה עבור קהילת האנדומטריוזיס בישראל? ומה החלום שלך בכלל?
יש לי המון! שהמחלה תוכר בביטוח לאומי כמחלה כרוני, שבכל ביהח בארץ תהיה מרפאת אנדו עם מומחים וצוות מטפלים שונים, שיהיה מערך ליווי לכל אישה או נערה שנכנסת לניתוח אנדו', שכל אזרח/ית ואיש צוות רפואי יכיר את המחלה, שיקצו משאבים ומימון למחקר על המחלה ושתימצא תרופה!
• ספרי על רגע מרגש במיוחד בעשייה שלך עבור נשים עם אנדומטריוזיס בישראל .
השקת הספר שלי לאור – הגיעו נשים מהקהילה, מכרים ובני משפחה ויחד חגגנו את הספר שנועד להביא להבנה והכרה למחלה הכה קשה לפיצוח הזו. בנוסף, צעדת המודעות הראשונה לאנדו ריגשה אותי מאוד. לא הצלחתי להיות בה בגלל תסחיף ריאה שעברתי-אבל הייתי בה ברוחי! רגע נוסף הוא ההכרה בנו כאקטיביסטיות השנה מטעם ארגון צעדת האנדו העולמית.
• ספרי על יוזמה או פרוייקט של עמותת אנדומטריוזיס שאהבת במיוחד.
פרויקט אנדו בחינוך של ענבר כרמי המדהימה, בעלת רצון, עשייה, אלף רעיונות ויצירתיות אין סופית.
• מה ה"אני מאמינה" שלך?
אהבה פנימית וקבלה עצמית מגיעה מבפנים מתוך ציפור הנפש שלך, אז תאהבי את עצמך, אף אחד לא יכול לעשות זאת עבורך. החיים הם מתנה וכל רגע לא יחזור.
• מה את מאחלת לעמותה לשנה הקרובה?
להצליח בפרויקטים הנפלאים וביוזמות החדשות של העמותה, לקבל תרומות ותקציב ראוי, להמשיך להיות אפקטיבית ולהצליח הלכה למעשה לחולל את השינוי החיובי שאנחנו חפצות בו.
• משהו נוסף שאת רוצה להוסיף? זה הזמן.
תודה ענקית: לכל הנשים הפועלות וזועקות את סיפורן, לכל החולות האמיצות והלוחמות בעיני, לכל המומחים המקסימים ולא.נשים בעמותה הפועלות ללא לאות למען שינוי, הכרה ומודעות. תודה על הנתינה, תודה על הפסקת השתיקה סביב המחלה

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן