#הכירו_את_העמותה: נטע קמר

הכירו את נטע קמר, עורכת הדין המדהימה שלנו הפועלת בהתנדבות מלאה!
הכירו את העמותה

נטע, בת 37 מהרצליה. אמא ליהב המהממת ודודה לארבעה אחיינים מטריפים. מתוך מסע "הכר את עצמך לעומק" שמחייב מצבה של לוחמת אנדו, נטע הבינה מה הדברים שעושים לה טוב ומאז משתדלת לעסוק בתחומים חברתיים. במסגרת זו עובדת עם נוער בסיכון ובמקביל עורכת דין. אוהבת מוזיקה באופן כללי ובפרט נגינה (גיטרה) ושירה, יצירה, בינג' סדרות טובות וסתם שהייה וספיגת הטבע, במיוחד אוויר חוף הים.

Image may contain: 6 people


• מתי אובחנת, איך ובאיחור של כמה זמן?
אובחנתי באיחור של עשר שנים, באמצעות ניתוח חירום שבוצע בעקבות כאבים נוראיים ואשפוזים חוזרים ונשנים ללא הקלה. הניתוח נעשה ע"י רופא שלא כל כך התמחה במחלה ולכן לאחריו נאלצתי לעבור ניתוח נוסף.
• מתי התחלת לפעול עבור קהילת האנדו', ואילו דברים עשית עד כה?
מהשניה שפנו אלי לסייע בהקמת העמותה ובליווי משפטי שלה נרתמתי למשימה. הפניה הגיעה אחרי שהייתי חלק מקבוצת האחיות בפייסבוק במשך שנה, התאהבתי בקבוצה ורק חיפשתי דרך לקחת חלק בפעילות המבורכת לשינוי המצב הקיים בארץ לחולות. לכן, לא היססתי כשהגיעה הפניה ועד היום זו אחת הפעילויות המרגשות והמספקות שיוצא לי לקחת בהן חלק.
• מה החלום שלך מבחינת העשייה עבור קהילת האנדו' בישראל, ובכלל?
החלום שלי בכלל הוא שיפור שיוויון ההזדמנויות לאוכלוסיות חלשות במדינה. מתוך זה נובע גם הרצון לשפר את מעמדן של חולות האנדו בשוק העבודה, מצבן הכלכלי (שמשפיע על החלטות אחרות בחיים כמו הקמת משפחה, מימוש בתעסוקה וכו') והטיפול הרפואי אליו הן זוכות (בכלל זה היחס שניתן על ידי הצוות המקצועי).
• ספרי על רגע מרגש במיוחד במסגרת העשייה שלך
הרגע שבו קיבלנו את תעודת ההתאגדות של העמותה. ההרגשה הייתה הוצאה לפועל של חלום המייסדות יחד עם תחושה של תחילתו של פרויקט חיים (תרתי משמע). חוץ מזה, כל מפגש של הצוות המנהל גורם לי להתרגשות מחודשת.
• מה ה"אני מאמינה" שלך?
אין דבר שהוא בלתי אפשרי. הכל עניין של מאמץ, התמדה,יצירתיות ושמירת התקווה.
• מה את מאחלת לעמותה לשנה הקרובה?
להצליח ולממש את המטרות שלה, בעשיה מלאת חדוה, נעם, אהבה, התמדה והרבה סבלנות.
• באיזה נושאים את הכי אוהבת לעסוק במסגרת העשייה שלך?
פרויקטים של העלאת מודעות, פעילויות עבור הקהילה ושינוי סטטוס החולות אל מול הממסד.
• משהו שהיית רוצה להוסיף?
הא.נשים שמאחורי העמותה הזו הם קבוצה מדהימה של בעלי לב ענק, נתינה והמון רצון לשנות, לעזור ולהשפיע. מצרך נדיר בימינו. תודה לכולכן/ם!

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן