#הכירו_את_העמותה: רוני טבת

הכירו יו"ר הועד שלנו-רוני טבת המופלאה!
הכירו את העמותה

רוני החלה את דרכה כאחת משגרירות האנדומטריוזיס המצטיינות של תוכנית השגרירות, ומאז הרימה באוויר כמה וכמה פרוייקטים מטורפים, הכל בהתנדבות ובמקצועיות אין קץ.

היא בת 24, גרה עם מאור בן זוגה במעגן מיכאל ויחד מגדלים את לייקה הכלבה ופושקין החתול. עובדת בעסק המשפחתי שלה- "טבת הנגריה" שם היא אחראית על ניהול המשרד, עיצובים והדמיות ללקוחות.

Image may contain: 5 people

• מתי אובחנת, איך ובאיחור של כמה זמן?
אובחנתי ב"חשד" לאנדו בגיל 17 באיחור של בערך 5 שנים ועברתי ניתוח להסרת נגעים בגיל 21.
• מתי התחלת לפעול עבור קהילת האנדו', ואילו דברים עשית עד כה?
התחלתי לפעול בפרויקט השגרירות, תחתיו ארגנתי כנס בנושא אנדו למטפלים ברפואה משלימה. לאחר מכך ארגנתי פעילויות בחודש המודעות, לקחתי חלק משמעותי בארגון צעדת האנדו ה-2, הפקתי את המסיבה הצהובה ועוד.
• מה החלום שלך מבחינת העשייה עבור קהילת האנדו' בישראל, ובכלל?
החלום שלי מבחינת העשייה בתחום האנדו זה להקים בית חולים יעודי לחולות אנדו שיכלול את כל סוגי הטיפולים- רופא מומחה, פיזיו, רפואה משלימה, תזונה, טיפול פסיכולוגי וכו', ובעיקר בעיקר שיהיה נגיש מבחינה כלכלית לכולן.
• באיזה נושאים את הכי אוהבת לעסוק במסגרת העשייה שלך?
אני אוהבת לעסוק בעיקר בחלקים שמאחורי הקלעים, באירגון הפקה ובירוקרטיות למינהן, הנושאים שהכי "בוערים" מבחינתי הם העלאת מודעות בקרב הרופאים וקידום הזכויות של החולות.
• ספרי על רגע מרגש במיוחד במסגרת העשייה שלך
קשה לבחור אחד, אני חושבת שהקמת העמותה והמסיבה הצהובה הראשונה היו בהחלט רגעים בלתי נשכחים, שהגיעו אחרי חודשים של עבודה קשה.
• ספרי על פרוייקט של העמותה שאהבת במיוחד
סדרת הלייב צ'אטים בחודש המודעות- אני חושבת שזה תרם ועדיין תורם לכל כך הרבה בנות – שהן יכולות לשמוע בלייב ולשאול שאלות בנושאים שבוערים להן ולא תמיד הרגישו בנוח לשאול, או אולי אפילו לא ידעו שקשורים.
• מה ה"אני מאמינה" שלך?
ה"אני מאמינה" שלי הוא תמיד לסמוך על תחושות הבטן, ושאם מספיק רוצים הכל אפשרי
• מה את מאחלת לעמותה לשנה הקרובה?
אני מאחלת לעמותה שנצליח לקדם ולהוציא לפועל את כל הרעיונות והפרויקטים שלנו, וכמובן לעזור לעוד ועוד נשים לגלות שלכאב שלהן יש שם.
• משהו שהיית רוצה להוסיף?
המזל הגדול ביותר של חולות האנדו בישראל הוא הקהילה המדהימה שנבנתה כאן, כיף שיש כל כך הרבה בנות, רופאים ומטפלים שעובדים להעלאת המודעות ועזרה לחולות! ותודה מיוחדת לאיה וניצן שתורמות כל כך הרבה לקהילה הזו.

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן