היסטוריה! טופס ייעודי לחולות אנדומטריוזיס בתהליך ההכרה לנכות כללית

מתרגשות לשתף בהצלחה הכי גדולה ומשמעותית שלנו מאז הקמת העמותה: טופס ייעודי לחולות אנדומטריוזיס עבור הועדה הרפואית לקביעת נכות, אשר ממלא הרופא המומחה המטפל!
לוגו הביטוח הלאומי

לפני שאתן מורידות את הטופס, בבקשה קראו את המסמך המפרט אילו דגשים חשובים יש לדעת טרם מילוי הטופס >>>
להורדת הטופס >>>

מתרגשות לשתף בהצלחה הכי גדולה ומשמעותית שלנו מאז הקמת העמותה: טופס ייעודי לחולות אנדומטריוזיס עבור הועדה הרפואית לקביעת נכות, אשר ממלא הרופא המומחה המטפל!

עד כה, מי שהגישה תביעת נכות הביאה עשרות אם לא מאות מסמכים משלל רופאים, וביניהם סיכומי ביקור מהמומחה אנדו. בועדה הרפואית אין גינקולוגים, והפנימאים שלא מכירים היטב אנדו הסתמכו על בליל המסמכים, מה גם שלרוב אין בהם הערכות תפקודיות או המלצה חד משמעית של הרופא המומחה.
מעכשיו מי שמגישה תביעת נכות לביטוח הלאומי תוכל לבקש מהרופא שלה למלא טופס ייעודי אשר מקיף את התסמינים, השפעת המחלה ומידת הפגיעה בתפקוד.

זוהי מהפכה אמיתית עבורנו החולות, מהפכה שכמעט שום מחלה לפנינו לא זכתה לה! בוודאי לא מחלה שקופה!
אנו מודות לד"ר יובל קאופמן וד"ר אורי דיאור על שיתוף הפעולה בתהליך מהפכני הזה, וכמובן לצוות המסור בביטוח הלאומי ובראשו גב' לודה אליאסיאן.

Image may contain: ‎text that says "‎מתוך2 עמוד ISRAEL אנדומטריוזיס ندواسرائيل המוסד לביטוח לאומי לשכה רפואית פרטים רפואיים לחולות אנדומטריוזיס לצורך הגשת תביעה לביטוח לאומי לשימוש פנימי בלבד (סריק היסטוריה! רופא/ה נכבד/ת על מנת לסייע לחולות אנדומטריוזיס למצות את הזכויות הרפואיות בביטוח הלאומי, לא/י את הטופס על סעיפיו. כמו כן, אנא צרף/י כל חומר רפואי רלוונטי נוסף. מספר תאריך לידה שם פרטי טלפוןנייד פרטי המטופלת שם משפחה במרפאה טלפון שם הרופא המטפל‎"‎

רוצות לדעת עוד על הזכויות שלכן בביטוח הלאומי? כאן >>>
endoisrael.org/rights

שתפי את התוכן אם אהבת:

2 תגובות

  1. אני אלמנה ובלי הורים מאז שהתאלמנתי החלו אצלי הציסטות מסוג אנדומטריוזיס
    עברתי כבר 2 ניתוחים וניראה שהכאב והציסטות לא נגמרות והכאב רק מחריף היתי רוצה לשאול מלא שאלות האם אפשר ליצור שיחה או פגישה פרונטלית זה מעבר לביטוח לאומי הכאב בילתי נסבל ממש קשההה לי בכל רמה ואני אישה לבד אשמח לעזרה יעוץ פגישה כל דבר שאוכל לשאול אנשים שעוברים זאת שהולכים בדרך שאני הולכתתת הכאב הוא מעבר למילה יכולה פשוט אין לי איכות חיים יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן