קמפיין גיוס תרומות לעמותה יצא לדרך!

נעזרתן בטופס הייעודי של הביטוח הלאומי? למדתם על מצבה של הבת שלכן דרך מסדרת הלייב צ'אטים של חודש המודעות? בת הזוג שלכם אובחנתן דרך הפרסומת שלנו? אמא שלכן/ם קיבלה סיוע במיצוי זכויות מאיתנו מול קופת חולים? בכיתן/ם עם שני כהן בכנס המושלם שלנו?

אם כן-זה אומר שנעזרתן/ם באחד או יותר משירותיה של העמותה בשנה וחצי האחרונות. ועכשיו-אנחנו צריכות את העזרה שלכן/ם.

הקהילה הולכת בכיכר רבין בצעדת המודעות השניה

עזרתן בטופס הייעודי של הביטוח הלאומי? למדתם על מצבה של הבת שלכן דרך מסדרת הלייב צ'אטים של חודש המודעות? בת הזוג שלכם אובחנתן דרך הפרסומת שלנו? אמא שלכן/ם קיבלה סיוע במיצוי זכויות מאיתנו מול קופת חולים? בכיתן/ם עם שני כהן בכנס המושלם שלנו?

אם כן-זה אומר שנעזרתן/ם באחד או יותר משירותיה של העמותה בשנה וחצי האחרונות. ועכשיו-אנחנו צריכות את העזרה שלכן/ם:

לתרומה חודשית קבועה

לתרומה חד פעמית

יש לנו תוכניות גדולות לשנה הקרובה: הפצת סקר בקנה מידה ארצי, הכנסת המחלה שלנו לספר הליקויים בביטוח לאומי, סדרת כנסים מיוחדת, ועדות בנושא אנדומטריוזיס בכנסת, הכרת המחלה במשרד הבריאות, שיפור השירות בקופות החולים, קידום מחקר, ובינרים, קמפיינים פרסומיים ועוד.

כדי שנוכל להגשים את כל זה, אנחנו חייבות בדחיפות להתחיל לגייס כספים לעמותה. ידוע לכל שתקופת הקורונה היא לא זמן פשוט לגיוס כספים, אבל אנחנו מכירות את הקהילה שלנו ויודעות עד כמה היא חזקה ותומכת 💛

כדי שנוכל להמשיך לסייע לכן, כדי שנוכל להמשיך לפעול, לקדם, ליצור, לחלום, ליזום ולחקור-אנחנו נשמח מאוד אם תבחרו לתמוך בנו דרך תרומה חודשית קבועה.
כל סכום יעזור לנו להמשיך לקדם את המטרות והחזון של כולנו.
כל סכום יסייע לנו להמשיך לפעול ואף להגדיל את היקף הפעילות, שכיום מצומצמת ונעשית בהתנדבות בלבד.

אנחנו פועלות מדי יום עבור הקהילה וחולמות להמשיך לעשות זאת, והחלומות שלנו ענקיים. כדי להגשים אותם, כדי להצליח לשרוד במציאות המורכבות שלנו-אנחנו זקוקות עכשיו לתמיכה שלכן ושלכם.

לתרומה חודשית קבועה

לתרומה חד פעמית

תודה! איה, ניצן וכל קהילת אנדו ישראל 💛

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן