מרפאה חדשה בהדסה עין כרם לטיפול באנדומטריוזייס וכאבי נרתיק ועריה

מרפאה חדשה ויחידה מסוגה בארץ (ואולי אף בעולם) לטיפול בכאבי נרתיק ועריה אצל חולות אנדומטריוזיס-בשיתוף פעולה של מומחי המרכז לאנדומטריוזיס בהדסה ופרופ' אחינועם לב שגיא!

מתרגשות לשתף בבשורה מדהימה עבור חולות האנדומטריוזיס בישראל -פתיחתה של מרפאה חדשה ויחידה מסוגה בארץ (ואולי אף בעולם) לטיפול בכאבי נרתיק ועריה אצל חולות אנדומטריוזיס-בשיתוף פעולה של מומחי המרכז לאנדומטריוזיס בהדסה ופרופ' אחינועם לב שגיא!

איפה המרפאה ממוקמת? במרכז האנדומטריוזיס בהדסה עין כרם.

למי המרפאה מיועדת? לנשים עם אנדומטריוזיס (שאובחנו בכל דרך, כולל אבחנה ללא ניתוח) שבנוסף לכאבי האגן סובלות גם מכאבים בפתח הנרתיק (לדוגמא-וסטיבוליטיס, וגיניסמוס, גרד כרוני בפות ועוד).
למה צריך מרפאה ייחודית כזו לנשים עם אנדומטריוזיס? חלק גדול מהנשים עם אנדומטריוזיס זקוקות לטיפול הורמונלי. אולם, הטיפול ההורמונלי בעצמו יכול להחמיר את הכאב בפתח הנרתיק ולגרום לעוד פגיעה באיכות החיים.
בעבר, היו כאלה שאמרו ש"צריך לבחור עם איזה כאב לחיות" אבל אנחנו חושבים שלכל כאב צריך לתת מענה ולא צריך לבחור רעה אחת על פני רעה אחרת.
המרפאה מתקיימת בפיקוחה של פרופ' אחינעם לב שגיא שתנכח פיזית במרפאות הראשונות. בהמשך המרפאה תתקיים כמרפאה רב תחומית עם מומחה אנדומטריוזיס לצד רופאה שהוכשרה ע"י פרופ' אחינעם לב שגיא לטיפול במחלות נרתיק ועריה.

איך אפשר לקבוע תור? דרך מזכירת מרכז אנדומטריוזיס הדסה, יפית, במספר 050-4048642 בימים א, ב, ג, ה בין 09:00-14:00.

בהזדמנות זו אנו רוצות להודות לבית חולים הדסה על ההשקעה במרכז האנדומטריוזיס בהדסה עין כרם, שהוא והמרפאות הייחודיות שמרכיבות אותו מהווים בשורה עצומה עבור מתמודדות עם אנדומטריוזיס. כן ירבו מרפאות חדשניות ומרגשות שכאלה!

שתפי את התוכן אם אהבת:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן