לפעמים חלומות מתגשמים-פרוייקט שגרירות חינוך!

הפרוייקט שחלמנו עליו כלכך הרבה זמן יצא הבוקר לדרך: מערך חינוכי מרתק ומרגש על אנדומטריזויס ומודעות לגוף, שיועבר ע"י המתנדבות שלנו בבתי ספר בכל רחבי הארץ!
כיתה בבית ספר

חולות אנדומטריוזיס רבות זוכרות איך זה להיות נערה מתבגרת הסובלות מכאבי מחזור קשים שאף אחד לא מאמין לה. ההורים, המורים, החברים והחברות לספסל הלימודים – כולם קוראים לה מפונקת, אומרים שהיא מחפשת תשומת לב או מנסה להתחמק משיעור. לא עוד!

מנהלת הפרוייקט וחברת הועד המנהל שלנו, ענבר כרמי, בנתה מערך מרגש המשלב מתודות חינוכיות שונות עם סיפור אישי של ילדה ונערה הסובלת מכאבים ונתקלת בחוסר אמון וזלזול. דרך מערך זה אנו מלמדות ילדות ונערות להקשיב לגופן, להיות מודעות לשינויים בו ולדעת לבקש עזרה ולהשמיע קול כשהן מרגישות שמשהו לא תקין.
היום התקיים הפיילוט הראשון, ובקרוב תתקיים הדרכת המתנדבות שלנו, שיעבירו את המערך בבתי ספר שונים ומגוונים.

May be an image of ‎text that says "‎From מעניין היה Everyone: From T to Everyone: מעניין ממש היה אבל רמקול לי אין From תודה Everyone: From Everyone: להתעלם שלא מההיחה ולקחתי ממש מעניין היה נדע שאנחנו חשוב ושהכי שלנו האישית מהבריאות שלנו הגוף את ונבין From אדרי רויטל to Everyone השיתוף על תודה מהממת From Everyone: יותר ננויח××” לוקחת והייתי מעניין ממש היה תחושה על ולסמוך מרגישה שאני מה על להתעקש שלי Fror. Everyone: שלי לגוף להקשיב למדתי משמעותית. ממש שיחה מהשיחה From אדרי רויטל to Everyone: תודה לשמוע שמחנו‎"‎

רוצה שנבוא אליכם לבית הספר? צרו איתנו קשר! זוהי תחילתה של מהפכה, לא פחות. ואנחנו כל כך מתרגשות ממנה!

May be an image of 1 person

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן