אחות חדשה הצטרפה למשפחה – שירלי בוגנים

שירלי בוגנים, שחקנית ודוגמנית ותיקה, פרסמה באינסטגרם בשישי האחרון פוסט גלוי לב המתאר את ניתוח האנדומטריוזיס שעברה, ואת המאבק הארוך להביא ילד לעולם.
שירלי בוגנים במיטת בית החולים. צילום:אינסטגרם


במציאות שבה אנדומטריוזיס מאובחן באיחור ממוצע של עשור, כל אישה בעלת השפעה כמו שירלי – המשתמשת בקול שלה להעלאת מודעות – מצילה בפועל מאות או אלפי נערות ונשים מחיים עם כאב לא מוסבר ולא מטופל.

שירלי, אנחנו מודות לך מעומק הלב על כך שהשתמשת בבמה שלך לשתף את סיפורך! בזכותך עוד כלכך הרבה יידעו שלכאב שלהן יש שם ושהן לא לבד. מאחלות לך החלמה מהירה מהניתוח, ושתיקלטי במהרה להיריון שאת ובן זוגך כלכך מצפים לו.

קהילה שלמה שולחת לך אהבה ואצבעות שלובות חזק חזק 🤞🤞

צילום: אינסטגרם

May be an image of ‎1 person and ‎text that says "‎shirleybouganim 1/2 • others 6,831 and inbaric.c by Liked החלטתי לשתף אחרי התלבטות ארוכה shirleybouganim. ביום שני האחרון עברתי ניתוח אנדומטריוזיס בחלל הבטן. 10 נשים בעולם סובולתתו היא מחלה שכל אחת מתוך ממנה וברוב המקרים לא במודע והיא פוגעת בפריון האישה שנים של מלחמה קשה ודרך מאתגרת שלי ושלל..... בעלי כדי להביא ילד לעולם לא נשברים @liranserok ונמשיך לנסות תודה dr.idosirota@ על הניתוח שעבר בשלום, התמיכה, מקצועיות וסבבנות. מאמינה שבסוף חלומות מתגשמים שבת שלום לכולם ובעיקר בריאות‎"‎‎

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן