מהפכה צהובה בחדרי המיון – ברזילי

שירה מוזיקיוב שלנו הגיעה בשבוע שעבר להרצאה משותפת עם ד"ר אחמט נמזוב, מנהל מרפאת האנדמטריוזיס בביה"ח ברזילי.

ממשיכות לקבל סיפורים מרגשים של המתנדבות הנפלאות שלנו, שמגיעות לכל חדר מיון בארץ כדי להעלות מודעות על אנדומטריוזיס בקרב הצוותים הרפואיים.

שירה מוזיקיוב שלנו הגיעה בשבוע שעבר להרצאה משותפת עם ד"ר אחמט נמזוב, מנהל מרפאת האנדמטריוזיס בביה"ח ברזילי. היא מספרת:
"המסר שהיה חשוב לי לתת הוא: 'כאב הוא שקוף. חיוך, הליכה על הרגליים, בגדים יפים, ציפורניים מטופחת ופן לא מעידות לא חוסר בכאב'. הרגשתי ששיפרתי ממש את הדעה של הרופאים והאחיות, הרגשתי שהם מבינים את החשיבות באבחון. הדגשתי להם שלא מספיק לשאול מישהי "יש לך אנדומטריוזיס?" כי היא לא יודעת מה זה היא תענה בשלילה, אלא להסביר לה מה זה, להסביר את החשיבות באבחון, להסביר ולהבין שיש חיים לצד האנדומטריוזיס, נכון שעם הרבה טיפולים וקנאביס ותרופות, אבל חיים.
בשבילי זאת הייתה הרגשת שליחות אמיתית. הרגשתי שביחד עם ד"ר נמזוב שינינו את התודעה והחשיבה של כל מי שהיה בהרצאה."

פשוט מדהים! אנחנו כלכך מתרגשות מהפרוייקט הזה – גם מההזדמנות לאפשר לעוד ועוד חולות אנדומטריוזיס להיות חלק כלכך משמעותי מהמהפכה, וגם מהיכולת להשפיע על כלכך הרבה א.נשי צוות רפואי, כך שבפעם הבאה שחולת אנדומטריוזיס תגיע לחדר המיון-היא תקבל טיפול טוב יותר, חומל יותר ומדויק יותר.

תודה רבה לשירה מוזיקיוב, לד"ר נמזוב ולהמרכז הרפואי ברזילי Barzilai Medical Center על ההזדמנות! רוצים/ות שנגיע גם אליכם/ן? דברו עם מנהלות הפרוייקט שלנו, אביבית זהבי בינשטוק ואנה אמיר, במייל: [email protected]

May be an image of 1 person

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן