מהפכה צהובה בחדרי המיון – איכילוב

הפעם, המתנדבת שלנו דנה עזורי הגיעה להרצות בפני צוות חדר המיון של ביה"ח איכילוב, וחזרה משם עם טקסט שלא צריך להוסיף עליו כלום, רק להתרגש.
סלפי מההרצאה בחדר המיון באיכילוב

"לפני כמה שנים לא יכולתי להגיע לסוף המילה אנדומטריוזיס בלי לבכות באמצע. היום עמדתי מול עשרות רופאים וצוותי רפואה דחופה באיכילוב והעברתי להם ידע וחוויות אישיות בנושא. כשהמוטיבציה שלי היא הידיעה של*העלאת המודעות בקרב צוותי הרפואה הדחופה* יש פוטנציאל אדיר לשפר את מסע ההתמודדות של כל אישה/נערה שסובלת מתסמינים של אנדומטריוזיס.

מודעות מבוססת יותר מובילה לתשאול מוכוון יותר, שבתורו מעלה את הסיכוי לאבחון נכון, שבתורו מאפשר התאמת טיפול בעזרת מומחי אנדומטריוזיס, שבתורו יכול לשפר משמעותית את איכות החיים של אותה אישה. במקביל לפירוט התסמינים המחשידים ודגשים לצוותי הרפואה לגבי שיכוך כאבים מדויק יותר במצב של חשד לאנדו, ניסיתי חזק להעביר את *המשמעות* של מושגים כמו תת אבחון, מחלה שקופה, וכאב כרוני.

זו היתה חוויה עצמתית ומעצימה בשבילי, כי אני מאמינה שההרצאה השיגה את המטרה ושבאמת תרמתי לנשים אחרות לעבור *לפחות* את תהליך האבחון בצורה יותר מהירה ותומכת.

תודה למלר"ד איכילוב שהיו פתוחים להתעניין ולהקשיב!
הכי תודה והערכה ענקית למנהלות הקהילה ובפרט אביבית זהבי בינשטוק ואנה אמיר שיזמו והובילו את הפרוייקט מתחילתו במסירות ובמקצועיות מעוררת הערצה."

אנו מודות לפרופ' ישי לוין מנהל מרכז האנדומטריוזיס, לד"ר מעיין בכר מהמיון הכללי ולאיכילוב – המרכז הרפואי ת״א על ההזדמנות לעשות שינוי, ולמרצה דנה עזורי על המילים העוצמתיות וההרצאה המשמעותית. המהפכה ממשיכה, חדר מיון אחד כל פעם.

נמשיך לעדכן 😉

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן