לייב צ'אט #4 – סוגיות רפואיות בשורדות פגיעה מינית

ביום ראשון תתקיים ההרצאה הרביעית בסדרת הלייב צ'אטים של העמותה-כל חודש, ביום ראשון הראשון. הפעם, מדובר בהרצאה יוצאת דופן: "סוגיות רפואיות בשורדות פגיעה מינית". ההרצאה תעסוק בהשלכות הבריאותיות השונות שיש לפגיעה מינית, וכן ברפואה מודעת טראומה-הדרכים השונות בהן ניתן להעניק טיפול רפואי טוב יותר לשורדות פגיעה מינית, בהקשר הגינקולוגי ובכלל.
סוגיות רפואיות בשורדות פגיעה מינית - ד"ר אנה פדואה

טריגר פגיעה מינית*

את ההרצאה תעביר ד"ר אנה פדואה, גינקולוגית ומייסדת היפ"ם- החברה הישראלית לקידום אבחון, טיפול ומניעה של פגיעה מינית.
היפ"ם הוא ארגון פורץ דרך הפועל בתוך ההסתדרות הרפואית, והוקם בשיתוף עם קרן בריאה. מטרותיו הן קידום המודעות להשלכות הבריאותיות של פגיעה מינית, ריכוז הידע הנוגע לטיפול, הכשרת צוותים מקצועיים וקידום מחקר בתחום.

היפ"ם בכלל וד"ר פדואה בפרט עושות מהפכה בתחום המודעות להשלכות הבריאותיות של פגיעה מינית, ושינוי המערכת הרפואית כך שתהיה טובה יותר עבור שורדות/ים. הן מקדמות רפואה מודעת טראומה, הבנת ההשלכות הרפואיות של פגיעה מינית, מודעות ורגישות של צוותים רפואיים, מחקרים שונים ובעיקר-הבנה שלמערכת הרפואית יש אחריות על שורדי/ות פגיעה מינית, שכן פגיעה מינית היא אירוע פיזי, מנטלי וגם רפואי.

עקב אופי ההרצאה, ניתן יהיה לשלוח שאלות גם בתגובות ללייב צ'אט כאן בדף וגם בהודעות פרטיות אלינו. השאלות כמובן יישאלו באופן אנונימי.

זוהי הזדמנות חד פעמית לשמוע אישה פורצת דרך בתחומה מציגה נושא אשר רק בחיתוליו מבחינת המודעות והמחקר בארץ, במטרה לקבל קונטקסט לחוויות רפואיות שונות של שורדות פגיעה מינית ובעיקר – כלים להתמודדות עם המערכת הרפואית.

הלייב יתקיים בדף הפייסבוק, אין צורך בהרשמה-הוא עולה אוטומטית בדף בשעה 20:30, וכמובן: הכל יוקלט. 

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן