קומיקס על אנדומטריוזיס – נעה כ"ץ

ראיתן פעם קומיקס על אנדומטריוזיס?
קומיקס על אנדומטריוזיס - נעה כ"ץ

נעה כ"ץ היא קומיקסאית, מעצבת גרפית ומאיירת, והאיורים היחודיים שלה כבר היכו גלים ברחבי הרשת. בתקופה האחרונה, נעה עובדת על "ספר הרבייה", אשר צפוי לצאת בשנה הבאה.

אולי בעבר חשבו שספרים על מערכת הרבייה והוסת החודשית יכולים להיות שלמים ורלוונטיים ללא אזכור של אנדומטריוזיס, אבל לא עוד. נעה יצרה עבור הספר 4 עמודים של איורים מופלאים וטקסטים חשובים ביותר על אנדומטריוזיס, שמנגישים את המחלה בצורה ויזואלית, פשוטה ומרתקת.התרגשנו במיוחד מזה שנעה בחרה לדבר לא רק על המחלה, אלא על האקלים החברתי שהביא לכך שהיא מאובחנת באיחור ממוצע של עשר שנים.

המידע הזה לא פחות חשוב מהמחלה עצמה, והוא ייתן ביטחון לאחרות לסמוך על התחושות שלהן ולא לוותר עד שהן מקבלות שם לכאב שלהן.

תודה נעה שהשתמשת בכישרון שלך עבור הפצת הידע החשוב הזה!

May be a cartoon of ‎text that says "‎ליגל הלכה הביתה, ש לה כאבים נוראיים בזמן המחזור אמרת שמחזור ×5 קול ושמתרגלים ללה קיפודים וכיצד ללטפם כן, אבל לליגל אנדומטריוזיס רגע, נעה, ראית את ליגל? אני צריכה להחזיר לה את הספר הזה אחת מעשר נשים סובלת מאנדומטריוזיס ועדיין אין מספיק מודעות למחלה אאד×"מה? טריוזיס שמעתי על זה 1ኝ מחלה כרונית שבה תאים דמויי רירית הרחם (הרקמה שמצפה את הרחם מבפנים) גדלים באזורים שמחוץ לרחם, כמו החצוצרות, השחלות, לעיתים אף המעי ושלפוחית השתן וכו' התפשטות נגעים של אנדומטריוזיס רירית הרחם במקומה התקיו‎"‎
May be an illustrationMay be a cartoon of 5 peopleMay be an illustration of 3 people and text

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן