11 שנים ל-1 מ10 נשים: אנדומטריוזיס במספרים

דו"ח האנדומטריוזיס הראשון בישראל עכשיו זמין לקריאה!

כל-כך מתרגשות לספר שברגעים אלו ממש אנחנו משיקות את דו"ח האנדומטריוזיס הראשון בישראל, אשר הפקנו בעמותה בעקבות סקר האנדו הגדול.

בכנס האנדו ה-3 המתקיים עכשיו במרכז הרפואי כרמל, המנכ"ליות השותפות שלנו – איה ורטהיימר וניצן ברנשטיין – מציגות את דו"ח 11 שנים ל1 מ-10 נשים – אנדומטריוזיס במספרים.

דו"ח זה מכיל נתונים שמעולם לא נאספו קודם בישראל, ומתבסס על תשובותיהן של כמעט 2,000 מתמודדות עם אנדומטריוזיס ואדנומיוזיס. הדוח מציג ממצאים מרתקים ומכעיסים על תהליך האבחון, תסמינים, השלכות תפקודיות, היצע הטיפולים, פוריות ותעסוקה, המלווים בציטוטים של חולות ובהמלצות קריטיות לשינוי מדיניות.

זוהי הזדמנות להודות למרכזי אנדומטריוזיס במרכזים הרפואיים כרמל, הדסה עין כרם, שיבא, איכילוב, קפלן, ווולפסון, על שתמכו, ייעצו ולקחו חלק בבניית המאגר.
תודה מיוחדת לצוות המחקר בעמותה על קידום המאגר והדוח, לצוות עיבוד הנתונים – נעם שומן-הראל, זהר צורי-קארו ואגת סולד, ולכן חברות הקהילה המתמודדות עם אנדומטריוזיס ו/או אדנומיוזיס שהקדשתן מזמנכן, שיתפתן מניסיונכן ומחוויותיכן, מילאתן את השאלון ובניתן את מאגר הידע הגדול בישראל על המחלה.

לא היינו יכולות לעשות זאת בלעדיכן!

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן