ממש בזמן ליום החינוך הבינלאומי – אושרנו בגפ"ן!

לחינוך יש את הפוטנציאל הרב ביותר לשמש כמנוף לתיקון החברה, לתיקון עולם. לכבוד #יום_החינוך_הבינלאומי, בחרנו לשתף בנעשה בפרויקט החינוך מתחילת שנת הלימודים תשפ"ג:

💛ממש אתמול אושרנו רשמית במערכת גפ"ן! עוד פרטים כאן >>
💛הכשרנו 33 מדריכות מרחבי הארץ
💛הדרכנו מעל ל-350 תלמידות ותלמידים
💛פיתחנו מודל הדרכה חדש לכיתות מעורבות ומעגלי שיח מגדריים – תואמו כבר הדרכה ל-8 כיתות!
💛אנחנו בעיצומו של פיתוח מערכי החינוך למגזר החרדי והחברה הערבית

כן, אנחנו יודעות שתיקון עולם זה מושג גדול ומפוצץ, אבל אנחנו באמת מאמינות שדרך העשייה שלנו אנחנו מקיימות זאת הלכה ולמעשה. גם המדריכות שלנו מהחודש האחרון יודעות עד כמה מה שהן עושות הוא משמעותי ומשנה חיים, לעצמן ולאחרות –
🌻 "רק עצם המחשבה על השליחות והמטרה הכה משמעותית שלנו תאפשר לכם לתאר איזו זכות גדולה להיות חלק מהדבר הזה" (טניה, שהדריכה בתיכון כרמים בכרמיאל)
🌻 "דרך הפרוייקט ניתנה לי ההזדמנות להפוך את החוויה שלי עם האנדו למשהו חיובי – לדבר עם נערים ונערות, ללמוד מהם ולשתף אותם בדרך שעברתי (אביה דורון, שהדריכה בתיכון מור במכבים-רעות)
🌻 "כשאני משתפת את הסיפור האישי שלי אני חושפת צד אחר, לינור האישה ולא לינור המורה. כל פעם מחדש אני מופתעת מהמרחב שנוצר כשהתלמידות והתלמידים מבינים את הקושי בחשיפה הזו, וגם עד כמה הנושא חשוב לי וקרוב לליבי. זה מאפשר שיח כן ובוגר שמעלה את המודעות לאנדומטריוזיס ואולי (הלוואי) גם ימנע מנערה אחת, או יותר, לא לעבור דרך חתחתים עד שיאבחנו אותה (לינור נחמני, מורה שהדריכה בתיכון הניסויי בירושלים)

ונסיים בדברים הכלכך מרגשים של גילה מאיר לביא, מורת במגמת ביולוגיה בתיכון מור, שיצאה מההדרכה בדיוק עם המסר שקיווינו לו, כזה שיוכל לחסוך לדור של המחר את העוול שהרבה מאיתנו נאלצנו לעבור: "המסר המאוד ברור מהמפגש היה: כאב הוא אמיתי! עלינו כחברה להאמין לכאב של פרטים בתוכינו, להקשיב, לגלות אמפתיה ולעודד אותם לקבל את הטיפול המקצועי ביותר. אני ממליצה מאוד לצוות חינוכיים ליצור קשר עם העמותה ולהפגיש את המורים והתלמידים עם הנושא הכל כך חשוב הזה. הלא כבר מזמן נאמר: 'כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו'".

שתפי את התוכן אם אהבת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן