בלוג

צלחת מוזלי ופירות

שבוע התזונה העולמי

הידעתן שהשבוע הוא שבוע התזונה העולמי? לכבוד המאורע החגיגי, הבאנו לכן את המילים של גילי פז, תזונאית קלינית המתמחה באנדומטריוזיס ומרכזת הקורס "תזונה לאנדומטריוזיס" של העמותה שלנו בשיתוף עם עמותת עתיד:

קראי עוד »
לוגו צה"ל

הרצאה על אנדומטריוזיס לרופאים/ות בצה"ל!

היום קרה עוד אירוע מכונן בשרשרת המהפכות הקטנות שאנחנו יוצרות בצה"ל: הרצאה על אנדומטריוזיס לעשרות רופאי ורופאות יחידות צה"ליות. את ההרצאה המצוינת קיים ד"ר אלעד ברקוביץ, ולא פחות חשוב, נלווה אליה סיפורה האישי של רעות בן חמו, חיילת עם אנדומטריוזיס שסיפרה על תהליך ההתמודדות עם המחלה בצבא.

קראי עוד »
לוגו N12

נטע קמר, חברת העמותה, בכתבה מרגשת בN12

"אחת מכל 10 נשים סובלת ממחלת האנדומטריוזיס, הגורמת לכאבים עזים ומשבשת לחלוטין את שגרת החיים • נטע קמר בת ה-38 היא אחת מאותן נשים – ולמרות כל המגבלות והקשיים, בשנה האחרונה הביאה לעולם ילדה שאותה היא מגדלת לבדה • לרגל חודש המודעות למחלה נטע משתפת באתגרים ובמגבלות"

קראי עוד »

ניצן ברנשטיין, מנכ"לית שותפה, בראיון לעיתון "לאישה" -ynet

ניצן ברנשטיין סובלת מאנדומטריוזיס מגיל צעיר מאוד. לצד המאבק עם התסמינים הקשים היא נלחמה יחד עם חברותיה שמשרד הבריאות יכיר באנדו כמחלה כרונית. היום התבשרו שהמאבק נשא פרי: "גאה בכל קהילת הנשים שלנו שסובלות כ"כ הרבה, ומעורבות בשינוי בשטח"

קראי עוד »
דגל ישראל בירושלים

הגענו עד לדף של ראש הממשלה!

לא כל יום ראש ממשלה מעלה מודעות לאנדומטריוזיס.
אנדומטריוזיס לא מבדילה בין מפלגות, מגזרים, עדות או כל דבר אחר.

אנו מעריכות את העלאת המודעות המשמעותית, ומקוות שנשים רבות קיבלו שם לכאב שלהן בזכות כך!

קראי עוד »

שני כהן בטור מודעות במסגרת קמפיין #לא_כרונית?!

בפעם הראשונה שנחשפתי וסיפרתי את סיפור האנדומטריוזיס שלי קיבלתי הרבה תגובות טובות אבל שמעתי גם תגובות שהיכו אותי בהלם. "מה היא מספרת את זה… זה אישי מדי…אלה לא דברים שמדברים עליהם". והשיא היה "מה לא עושים בשביל פרסום" חחחחחחחחח.

קראי עוד »
דילוג לתוכן